przypadkowyprzypadek blog

Twój nowy blog

Wy nie wiecie jak to jest kiedy ktoś przez Was cierpi.
Ten ból nie zniknie z mojego życia. To zostanie na zawsze. Każdy łyk wprawia mnie w złość i w rozpacz.
Nie chcem być taka jak Wy.
Doprowadzacie mnie do szału.
Nic nie wiecie. Kiedyś w końcu to się skończy.
Będę sama, już jestem bo nie moge na Was polegać..
Tak nie powinno być!.
Mam ochotę komuś się wyżalić ale komu?! Jak Wam to powiem to będzie awantura wielka…    MAm ochotę zapomnieć o tym wszystkim, ale jak widać nie mogę.
Pisząc to w notatniku płakałam. Nie wiem co się ze mną dzieje.
Po utracie czworonogiego przyjaciela wciąż uciekam w swój kąt problemów i płacze. To był najlepszy przyjaciel. Zawsze mogłam się do niego prztulić.
Moje łzy nie oszczędzają mojej marnej twarzy, tak samo jak życie mnie nie oszczędza.

Nie mam nikogo, nikogo!
Jedynie co mogę zrobić to otrzeć mokre powieki i wyrwać kartkę na której to wszystko napisałam.

sylwek

Brak komentarzy

Sylwek z Laskami <3     
Może w końcu ten rok będzie dopisywał a nie… ;/ Myśle że bedzie bez kłótni…

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO rOKU WSZYSTKIM RZYCZĘ ;****

Postąpiłaś jak skończona idiotka!
ciekawa jestem jak ty byś się poczuła gdyby ktoś Cię tak wystawił,przecież miałaś u niej spać miało być tak fajnie…  a tak po prostu ją wystawiłaś.
Przecież to Kaja twoja przyjaciółka, jak mogłaś gdyby to  ty byś była na jej miejscu fajnie było by?! Sądze że nie, gdybyś została sama… Nawet JA Aśka jestem przecież najgorsza tak to odczuwam, a nie chciałam jej zostawić. Ja o tym pomyślałam chociaz nie jestem jakąś tam super koleżanką dla niej.
Domyślałam się że i tak ją zostawisz bo ona nie bedzie mogła wyjść. JA na Twoim miejscu bym została z nią gdyby Ci tak zależało ale ty NIE! po prostu idziesz tak jak Ci wygodnie jest.
Nigdy Ci na nikim nie zależało i tak juz pozostanie bo ludzie od tak sie nie zmieniają…
Przecież z Magdą nie masz żadnego kontaktu to co, nikogo nie ma to co lecisz do Magdy żałosna jesteś !!        Jak się z Tobą godzić, jak ty i tak swoje i masz wszystko w Piździe taka prawda.  Ty się do tego nie przyznasz. Przecież ty sie nie zmieniłaś to tylko jakieś tam moje wyobrażenia…(twoim zdaniem) ale nie tylko ja to zauważyłam że chamska się robisz, jestes tylko miła jak nikt Ci w drogę nie wchodzi i nikt cię nie krytykuje bo ty masz swoje JA zasrane JA.              Po raz kolejny jesteś moim natchnieniem wielkim problemem zasranym problemem dobrze że nie wiesz o tej stronie bo gdybys to wszystko przeczytała to byłyby takie sapy że ins KINOO.
  Ja umiem się przyznać ale ty niestety nie nigdy do niczego się nie przyznasz, i to jest najgorsze.
Ja próbuje się zminić na lepsze może chwilowo mi to nie wychodzi.
Może to nie czas nie strona nie najlepsze miejsce na przepraszanie ale użyłam zbyt nie odpowiednich słów do określenia różnych osób żałuje tego.
Zrozumiałam że zbyt nie potrzebnie tak obgadywałam Darie. Myśle że ona jest naj mniej lubiana i to mnie troche boli bo wiem jakby to było gdybym ja sie znalazła na jej miejscu bylo by mi cholernie przykro, Daria nie jest taka jak wszystkie myslimy jest inna ludzie ją zmieniają.  Wiem człowiek nie zmienia sie od tak ale ja chcem mam chęci, może mi to nie wychodzi.  Chociaż nie umiem Darii zaufać może kiedyś się przełamie. Jedyna osoba której mogę zaufać to ta której powiedziałam że założyłam sobie bloga.   Nie mogłabym ręczyć za nią że nikomu nic nie powiedziała, ale cóż czasami człowiek wybucha i po prostu kiedyś coś powie ale ja to rozumiem umiem zrozumieć ;).    Użyłam dużo określeń słów nie na miejsu i nie potrzebnie mogłam to przemilczeć, : ”To jak mówisz w jaki sposób mówisz, świadczy tylko o Tobie”!

My mamy coś dla Ciebie, chcesz tego na pewno mała.
Kapelusze, szaliki, złoto, sława.
Chcesz? Czerwony dywan czeka, zapraszam.
Ja Cię porwę, Ty pomożesz szybko się nachapać.



przyjaciel

Brak komentarzy
Ref. Bo to, co najważniejsze,
to dla przyjaciela mieć zawsze
dobre serce i zaufanie,
o które trzeba dbać każdego dnia.
Staraj się, niech ta przyjaźń trwa. [x2]

1. Przyjaciel o Tobie wszystko wie,
on jest zawsze blisko Ciebie, kiedy czujesz się źle,
kiedy świat odwraca do nas się plecami,
kiedy czujemy, że jesteśmy całkiem sami
on zawsze poda Ci dłoń, pomoże, kiedy kłopotów masz sto,
da Ci swój uśmiech, kiedy minę masz złą,
pomysłów dobrych ma zawsze sto!
Więc pamiętaj że, przyjaciel częścią Ciebie jest.

Ref. Bo to, co najważniejsze,
to dla przyjaciela mieć zawsze
dobre serce i zaufanie,
o które trzeba dbać każdego dnia.
Staraj się, niech ta przyjaźń trwa. [x2]

2. Poświęcony czas przecież nic nie kosztuje.
Poświęcony czas dla przyjaciela – lepiej wtedy się poczujesz.
Dbaj o swoją przyjaźń tak, jak o największy skarb świata.
Dbaj o przyjaciela tak, jak o własnego brata.
Brata, który zawsze ma dla Ciebie pełne zaufanie.
Brata, który będzie z Tobą, cokolwiek się stanie.
Więc pamiętaj że, przyjaciel częścią Ciebie jest.

Ref. Bo to, co najważniejsze,
to dla przyjaciela mieć zawsze
dobre serce i zaufanie,
o które trzeba dbać każdego dnia.
Staraj się, niech ta przyjaźń trwa. [x2]

 

żałuje

Brak komentarzy

Gdyby chociaż tak raz zapomnnieć się i uciec w marzenia, w takie życie w którym chciałabym być. Mieć kochającą rodzine, która mnie nie zawiedzie i zrozumie.
Ciągle się głowie jak uciec od problemów które mnie dotyczą, chciałabym chociaż raz zamienić się z kimś i poczuć jak to jest mieć kochających rodziców którzy nie mają żadnych problemów ani nic, których Ty obchodzisz.
Cały czas sie zastanawiam czy akurat tak miało byc czy tak powinno być? Uciekam w dzieciństwo kiedy jeszcze wszystkiego tak na prawde nie rozumiałam jak byłam małą dziewczynką. Nie zastanawiałam się gdzie są rodzice, nie wiedziałam co jest dobre a co nie.
Teraz jako nastolatka rozumiem ból różnych ludzi rozumiem problemy, smutek, nienawiść do drugiego człowieka. Jednak wciąż się zastanawiam czy akurat mój los mógłby się inaczej potoczyć czy bbyłabym w tym samym miejscu w tym samym czasie, nie umiem powiedzieć czy mogłoby być inaczej.

Przecież rodzice mnie kochają a może jednak nie, bo gdyby kochali może nie robiliby takich błędów, rzeczy które są nie stosowne nigdy nie można nic przewidzieć.

Gdybym miała jakiś wpływ na co kolwiek to mój mały świat byłby inny, lepszy czy gorszy. Chciałabym jednak zapobiec tym wszystkim złym  wydarzenią które goszczą w mojej głowie, bo mam urazy, to wszystko dzieje sie w głowie człowieka w jego psyhice, mam dosyć, problemów,kłótni, nie przespanych  nocy, szlochania z żalu do poduszki, żalu do ludzi którzy nie szanują mnie których nic nie obchodze a przecież tak jak każdy człowiek mam prawo do wyznawania swojej opini na różny temat, mam prawo żyć i cieszyć się życiem. Lecz nie mogę bo mam takie życie a nie inne i tego nic nie zmieni.

;/

Brak komentarzy

Przyjaciel wskoczy za Ciebie w ogień,będzie z Tobą na dobre i na złe.
Po raz kolejny pokazałaś mi na co Cię stać jak bardzo chcesz to wszystko zawalić i nie mieć z tym nic wspólnego. To nie jest przyjaźń. Te 6 lat nie dają Ci nic do zrozumienia nie widzisz jak mi zależy, jak mimo to wszystko tak jakby Cię kocham nie umiem tego wyznać. Chociaż ty tego nie kupujesz, nie widzisz. Nie widzisz mnie tylko osobą którą tak na prawde nie jestem może mam inny charakter niż ty przeciwieństwa się przyciągają tak jak - i + . Pomimo wszystko znosiłam twoje ” brudne zagrania” pomimo tego jak mnie traktowałaś dalej Ci ufałam potrafiłam się przełamać i dalej z Tobą się kumplować, traktowałam Cię jak siostre a ty wówczas tak mnie traktujesz, czuje się okropnie. Widze że te wszystkie wylane łzy były nie potrzebne, bo ty nawet ich nie widziałaś nie przejmowałaś się tym że twoja przyjaciółka płacze nigdy się nie przejmowałaś tym co się ze mną dzieje może Cię to nie interesowało może miałaś to gdzieś  nie wiem nie wnikam ale nigdy się nie spytałaś : Dlaczego płaczesz co się stało, NIGDY! możliwe że 1 raz ale i tak tego nie pamiętam. Chociaz mówiłam Ci że płacze bo mi źle.   To wszysto jest porąbane. Mówisz że mi nie zależy?!…   Gdyby tak było to czemu płakałam do poduszki ,tak zależało mi żebys mi wszystko wybaczyła każdy mój głupi błąd każde głupie zagranie po co miałabym pisać tamtego sms-a do Ciebie przepraszać za wszystko. Ty nigdy mnie nie przepraszasz zawsze ja się schylam, aby Tobie nie spadła korona z głowy, bo przecież jesteś taka świetna i musisz trzymać głowe uniesioną w górze musisz trzymać fason… 
Jak można nazwać człowieka przyjacielem skoro mówi takie rzeczy: Najważniejsi w życiu są przyjaciele czyli ty i Magda nie żadna jakaś tam Kaja.
To było okrutne jakbyś ty sie poczuła gdyby twoja przyjaciółka tak powiedziała że nie jesteś dla niej ważna?!         To na tyle.       Może kiedyś prześle ci link to zobaczysz jaki jest główny temat mojego bloga jaki mam problem, i jak się czuję. Ty pewnie tego nie zrozumiesz i nie poczujesz się winna.

Brak komentarzy

Tylko ten człowiek Cię zrozumie który jest wyrozumiały i umiałby się poczuć w twojej skórze.
Wyśmiewanie się  z problemów jakie dotykają innych ludzi jest okropne tacy ludzie powinni być tępieni. Każdy człowiek powinien być wysłuchany, a nie traktowany jak śmieć bo np. jego rodzice piją nie mają pieniędzy na chleb to jest puste i płytkie.

Mam problemów tyle ile kropli  deszczy, znam osoby które pomogą i podniosa na duchu.

Udaję radość, której we mnie nie ma, ukrywam smutek, żeby nie martwić
tych, którzy mnie kochają i troszczą się o mnie. Niedawno myślałam o
samobójstwie. Nocą, przed zaśnięciem, odbywam ze sobą długie rozmowy,
staram się odegnać złe myśli, bo byłaby to niewdzięczność wobec
wszystkich, ucieczka, jeszcze jedna tragedia na tym i tak już pełnym
nieszczęść świecie.

Jednak miłością możesz obdażyć tylko tą osobę która jest wierna która zawsze wspiera i podnosi na duchu, więc jest mało ludzi których możemy pokochać i im ufać.

Był jedynym o którym warto było śnić
W jego ramionach pragnęła zawsze być
Od niego uczyła się na nowo życia
By mogła wyjść ze swojego ukrycia
Pewnego dnia nagle coś się rozbiło
Padły ostre słowa i wszystko się skończyło
tyle pięknych chwil razem przeżyli
Wystarczyła sekunda by się rozdzielili
to jest ta chwila gdzie nagle wszystko znika
wtedy dziewczyna kontaktu unika
Pragnie być sama lecz wszyscy się gromadzą
Słyszy w koło siebie jak jej dobrze radzą
Po wszystkim już wie, że źle postąpiła
Lecz jej wielka duma wrócić do niego nie pozwoliła
Miłość jest krucha jak kwiat róży
wystarczy większy podmuch i wszystko w koło burzy
Warto czasami ochłonąć z emocji
Bo taka kłótnia na pewno związek wzmocni
Dlatego często trzeba ustąpić drugiej osobie
By do końca życia nie siedziało to w tobie.




Brak komentarzy

Jakoś to wszystko nie napawa mnie dobrą myślą. Ale trzeba iść dalej nie mogę się zatrzymywać przed tym wszystkim.
Przyjacielu:
Chcę być Twoim przyjacielem. Na zawsze, bez żadnych przerw. Kiedy
wzgórza staną się płaskie a rzeki wyschną, kiedy błyskawice pojawią się
zimą, kiedy śnieg spadnie latem, kiedy niebo zmiesza się z ziemią nawet
wtedy nic nas nie rozdzieli.

Może to głupie ale tak jest. Tak powinno być. Przyjaźń to coś co pozwala mi odciągnąć się od problemów od wszystkich złych myśli jakie goszczą w mojej głowie. Jestem bardzo otwartą osobą-mówie co myśle robie co uważam za stosowne, wrażliwa na każdy czuły dotyk ,miłe słowo.

Dzosiejszy dzień był zwyczajny tylko że troche dziwny, nawet tak na prawde sie nie orzejełaś tym ż mogłas mnie zranić pisząć taką rzecz. Było to wredne i nie miłe ale to zamknięty rozdział koniec kropka.

Czasami ludzie nie widzą co się dzieje albo nie chcą widzieć.
Problemy są problemami,czasami może nas przerastają ale trzeba sobie dać z nimi radę.
Mam pełno problemów na podwórku ale też …. dużo gadania.
Kiedyś kiedy było mi źle pewna osoba mi powiedziała : ,,Aśka musisz się pogodzić nie da się nic zrobić musisz przyjąć to na klate…”   Może nie do eiiekońca tak ale coś podobnego. Jednak najlepszą rzeczą jaką mi ta osoba powiedziała to: Jak coś to uciekaj do mnie… MOŻESZ NA MNIE LICZYĆ.     
Było to fajne, ktoś Ci powiedział że możesz na Niego liczyć.
Taka osoba powinna mieć wielu przyjaciół bo można na nią liczyć.

Może ktos pomyśli sobie: o czym ona pisze,   wiem ten wpis jest troche chaotyczny ale to tak jak ja. ;]    te słowa są ważne i mają dla mnie wielkie znaczenie bo nie codziennie ktoś Ci mówi że możesz na niego polegać możesz mu ufać a tak na prawde dzień później ktos o tym wie.!
Narazie to tyle..


  • RSS